• השאירו פרטים להזמנת הספר

    ואנו נחזור אליכם תוך 48 שעות לביצוע ההזמנה.

      שם ושם משפחה

      טלפון

      מייל

    מודל הSILVER ACE

    • Home
    • /מודל הSILVER ACE
    על המודל
    על מנת להצליח במאה ה-21 כבר לא די בכישורים ספורים, אלא יש צורך במגוון חדש ומורכב ביותר של כישורים ויכולות אשר מתפקדים בהרמוניה כשהם מחוברים למערכת מתוחכמת ומורכבת.קרא עוד…

    מותר האדם?

    המהפכה הטכנולוגית מובילה לשינויים תרבותיים, ארגוניים, תעסוקתיים וכלכליים המשנים את הכישורים הנדרשים להצלחה בעולם התעסוקה.

    כל יום נולדים מקצועות חדשים, בעוד מקצועות אחרים נדחקים ומצטמצמים לטובת הטכנולוגיה, וכוח עבודה אנושי מוחלף במכונות ובמחשבים.

    אבולוציה

    על מנת להצליח במאה ה-21 כבר לא די בכישורים ספורים, אלא יש צורך במגוון חדש ומורכב ביותר של כישורים ויכולות אשר מתפקדים בהרמוניה כשהם מחוברים למערכת מתוחכמת ומורכבת.


    2ה-ACE הוא האלוף של עולם התעסוקה, הוא האיש המוצלח

    מודל ה-SILVER  ACE מציג בסיס לתהליכי פיתוח אישי, העצמה ומימוש הפוטנציאל, ועונה על השאלות למי יש סיכוי רב להיות כוכב, ומה חסר לאדם, לצוות או לארגון כדי שיתפקדו ככוכבים. לשם כך הוא משתמש באמות המידה של האנליסטים בשוק המשאב האנושי, אמות מידה שמי שיש לו אותן ברמה גבוהה ומאוזנת, יהיה כדאי להשקיע בו.


    המודל מציג את מכלול ההגדרה במינימום מאפיינים:

    a4 a3 a1 a2

    אפיונים אלה מאפשרים זיהוי נקודות חוסר האיזון בין פרטים, ומהווים בסיס לתהליכי פיתוח אישי, העצמה ומימוש הפוטנציאל והרכבת צוותים ליצירת סינרגיה היוצרת צוות כוכב.


    משמעות השם

    שם המודל עצמו מייצג את המורכבות והייחודיות של כישורי האדם.

    המילה Ace מוגדרת במילון המונחים האנגלי "וובסטר" כ"אדם רב כישורים, מצטיין, אלוף, מעבר לרגיל, מעולה",לכן המושג Ace קשור להצלחה ולניצחון.המושג Ace גם מייצג את השאיפה האנושית להגשמה ולביטוי הפוטנציאל האישי.


    מעבר למושג Ace, ישנה שמעות לאותיות המרכיבות את שם המודל

    אותיות המודל מייצגות תוכן, הרכב שמו של המודל מייצג גם את חשיבותן של המילים וגם את הקסם של האסוציאציות בחשיבה האנושית. שילוב זה בין כישורי המשורר ואיש המדע, הוא הוא הייחוד של בן האנוש ביחס למחשב, והוא גם המסר העיקרי של המודל.

    השם SILVER ACE נותן ביטוי גם למאפיינים אלו. לכל מקדם במודל יש מילות מפתח המייצגות אותו, ורובן מתחילות באות שמייצגת את המקדם. לדוגמה ה-S.Q, מקדם הסדר והארגון, מאופיין בסדרה של מילות מפתח המתחילות ב-S (System, Structure, Standards ועוד). מכלול האותיות הללו יוצר את שם המודל, S. I .L. V. E. R. A. C. E, מעבר למשמעות של המילה ACE עצמה.

    SA


    מודל רב ממדי

    המודל מתקיים במרחב ד מימדי בעל 2 צירים –  אופקי ואנכי:

    הציר האופקי – ציר ימין ושמאל:

    הציר האופקי מיצג את המטפורה של שני חלקי המוח הימני והשמאלי או שני המעבדים השונים הפועלים במוח על פי עקרונות שונים. זהו הייחוד האנושי למול שאר היצורים.

     קראו עוד על הציר האופקי במודל

    b1

    הציר האנכי – סולם האנרגיות:

    הציר נע מהישרדות להגשמה, מקיום ליעוד, מהווה לעתיד, מפיזי לרוחני. בסולם 5 שלבים של מוקדי אנרגיה: מאנרגיה בסיסית לרגשית, חברתית, התנהגותית, שכלית ורוחנית.

    קראו עוד על הציר האנכי במודל

    b2


    msa

    שמונת מקדמי הSILVER – ACE :

    מקדם = כ למקדם בעולם העשייה מורכב משני המימדים:

    1.         כישור, פוטנציאל, יכולת, מיומנות.

    2.         אנרגיה, תשוקה.

    שילובם יוצר את מקדמי ההצלחה והקריירה , המפתח להצלחת האדם טמון בשילוב ואיזון של מספר מקדמים.

     

    קראו עוד על מקדמי המודל


    ה  SILVER ACE כמערכת הוליסטית

    שמונת מקדמי ההצלחה קשורים אחד לשני ומקימים מערכת של איזונים וערוצי זרימת אנרגיה. חוסר איזון או חסמים אנרגטיים יוצרים מגבלה ביכולת ביטוי הפוטנציאל האנושי.

    שילוב של כישורים, יכולות ואנרגיות תואמות מאפשר לאדם להיות הכוכב שהוא.

    להזמנת הספר דרך האתר – לחצו כאן

    תפריט נגישות